czwartek, 8 grudnia 2016

I Konkurs z Woman From Forest- EDYTOWANY: WYNIKI

W związku ze zbliżającymi się świętami postanowiłam zorganizować na blogu KONKURS

Co należy zrobić, aby wziąć udział w Konkursie?

1.    W komentarzu pod postem konkursowym na stronie www.womanfromforest.blogspot.com odpowiedz na pytanie: ,,Jakie miejsce w Polsce warto odwiedzić?” 
i
2.   Zostań obserwatorem bloga www.womanfromforest.blogspot.com .

Konkurs trwa od 09.12.2016r. do 23.12.2016r. W konkursie można wziąć udział tylko raz. Wyniki zostaną ogłoszone 25.12.2016r. 

Biorąc udział w konkursie, akceptujesz regulamin.
Szczegóły zawarte są w regulaminie.

 
Do wygrania jedna z 3 poniższych nagród:

Zestaw nr 1:

Zestaw nr 2:

Zestaw nr 3:
Zawartość nagród (zestawów kosmetyków):


Nagroda nr 1:
1.     Ochronna pomadka do ust o arbuzowym zapachu, Balea,
2.     Balsam do ciała Bio- Olive, Bio- Aloe Vera, dla skóry normalnej, Alverde,
3.     Odżywka do włosów zwiększająca objętość, Balea
4.     Krem do rąk z solą z Morza Martwego i z aloesem, dla suchych rąk, Balea,
5.     Żel pod prysznic o zapachu limonki i mięty, Balea,
6.     Herbata ziołowa: czerwonokrzew, wanilia, pomarańcza, Das gesunde plus,

Nagroda nr 2:
1.     Ochronna pomadka z masłem shea i olejem arganowym, dla suchych ust, Balea,
2.     Krem do ciała z masłem shea z olejem arganowym, dla suchej skóry, Balea,
3.     Odżywka do włosów brązowych naturalnych i farbowanych, Balea,
4.     Krem i maska do rąk (2 w 1) z olejem z orzechów makadamia, dla suchych rąk, Balea,
5.     Żel pod prysznic o zapachu marakui i frezji, Balea,
6.     Głogowa herbata z hibiskusem, Marco Polo,

Nagroda nr 3:
1.     Ochronny balsam dla spierzchniętych ust z borówką brusznicą, Balea,
2.     Krem do ciała i twarzy z masłem shea, Balea,
3.     Odżywka dla włosów blond naturalnych i farbowanych, Balea,
4.     Krem do rąk z mocznikiem, dla bardzo suchych dłoni, Balea
5.     Żel pod prysznic o zapachu brzoskwini i lilii wodnej, Balea
6.     Herbata owocowa: głóg, hibiskus, jabłka, skórka pomarańczowa, skórka cytryny, owoc czarnego bzu, Marco Polo

Regulamin.  

WYNIKI
Nadszedł dzień rozstrzygnięcia I Konkursu z Woman From Forest!
Dziękuję za każde zgłoszenie do konkursu. Wszystkie miejsca,  które opisaliście są naprawdę interesujące. Mam nadzieję, że uda mi się je wkrótce odwiedzić. Ze wszystkich komentarzy wybrałam 3 odpowiedzi na pytanie konkursowe.
Osoby, które wygrały:
Zareklamowana Paula, Paulina Anna oraz Aneta T.
Ze względu na brak odpowiedzi na wiadomość ze strony Zareklamowana Paula, nagroda zostanie przekazana kolejnej wybranej osobie- Milena M.
GRATULUJĘ! :)

58 komentarzy:

  1. Biore udział:)

    Miejsce w Polsce, które chciałabym Ci polecić leży w województwie świętokrzyskim w centrum Gór Pieprzowych. To malowniczy Sandomierz o urokliwym rynku, przepięknych kamieniczkach, wspaniałej katadrze i wybitnie pięknym krajobrazie nad Wisłą :) Musisz rzyjechać i sama się przekonać :)
    Obserwuje jako KLaudia Cebula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno muszę odwiedzić to miasto.Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Biorę udział :)

    Polecam zwiedzić Wigierski Park Narodowy na terenie Suwalszczyzny. Wspaniałą atrakcją jest piękny Klasztor Wigierski a centralną częścią parku jest jezioro Wigry, wraz z całym zespołem jezior otaczających. Piękne widoki i szlaki turystyczne przystosowane do wycieczek rowerowych zauroczą każdego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach odwiedzić te rejony :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Polecam! ;)

      P.S. Kochana nie otrzymałam od Ciebie żadnej wiadomości dotyczącej wygranej poza komentarzem pod wpisem. W każdym razie dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam

      Usuń
    3. Niestety adres, na który mam wysyłać nagrody wg regulaminu powinno się podać w ciągu 3 dni od informacji o wygranej. E-mail wysłałam na Twoją pocztę na wp, może został zapisany w spamie. Pod komentarzem też nie dostałam informacji, że e-mail nie doszedł, więc przykro mi, ale nagroda została przekazana kolejnej osobie, zgodnie z regulaminem :( Pozdrawiam i powodzenia!

      Usuń
  3. nie miałam niczego jeszcze z Balea :D pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział z przyjemnością!
    Miejsce w Polsce, które polecam Ci odwiedzić Zakopane! Cudowne miasto, do którego z radością wracam co roku. Smak oscypków, cudowna atmosfera, przemili górale i piękne widoki! Góry w całej okazałości. Kiedy pogoda dopisuje - świetnie widać wszystkie szczyty. Spacer w górach, szlaki, Morskie Oko - to trzeba zobaczyć. Byłam już wiele razy i chyba nigdy mi się nie znudzi! Poznałam tam mojego ukochanego - dodatkowo dlatego mam stamtąd takie miłe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie wybieram się właśnie tam :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja udziału raczej nie mam jak brać bo nie mieszkam w PL ale wszystkim życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia:) mam za dużo mazideł;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzecze szczęścia wszystkiem biorący udział 💞 może obs za obs, jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia wszystkim :D ja mam za dużo kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział! Obserwuję Twojego bloga i odpowiadam na pytanie konkursowe :)

    Mam duszę podróżnika i uwielbiam zwiedzać POLSKĘ, to piękny kraj- bogaty kulturowo i krajobrazowo! Wszystkim polecam DOLINĘ KOŚCIELISKA, szczególnie wiosną, kiedy na łąkach pojawiają się kwiaty, szczyty gór delikatnie przysłonięte mgłą i szum potoków! Cudowne przeżycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kontakt do mnie: hairblogem@gmail.com
      zapraszam także do mnie na rozdanie :)

      Usuń
    2. Ciekawe miejsce :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Tobie podobają się moje włosy, a dla mnie Twoja nazwa i z chęcią poznam całego bloga <3 miło odnaleźć w blogsferze innego miłośnika natury a w szczególności lasu, sama zastanawiałam się na studiowaniem leśnictwa. :D

    Chętnie biorę udział w konkursie, obserwuję jako Paulina Anna. Nie byłabym sobą, gdybym nie zaprosiła Cię do najbardziej magicznej krainy Polski, do mojego domu jakim jest Podlasie. Nikt nie przekona mnie, że inne województwo jest piękniejsze, nawet nasze piękne góry. Podlasie ma swój własny niepowtarzalny klimat, gwarę, szeptuchy, zwyczaje... urodziłam się w okolicach Biebrzańskiego Parku Narodowego, często jeździliśmy do Puszczy Knyszyńskiej lub na wycieczki do Puszczy Białowieskiej. Jak bardzo dobrze wyjaśnili to twórcy filmu, który zaraz Ci polecę, jest to miejsce, gdzie mistyka przeplata się z rzeczywistością. Polecam poniższe dwa trailery jak i cały film:
    https://www.youtube.com/watch?v=261Zojc4CFc
    https://www.youtube.com/watch?v=nhSoQ7KmWzk

    Oraz inny, niedługi, przedstawiający piękno naszego regionu:
    https://www.youtube.com/watch?v=FiLT1kXTTgk

    Pozdrawiam!
    PS: Najlepiej wygląda zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te miejsca są naprawdę wyjątkowe! Z chęcią je odwiedzę, szczególnie z powodu niesamowitej przyrody tamtejszych rejonów ;) Miło widzieć, że ktoś ma podobne zainteresowania. Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Z moich okolic polecam Ci odwiedzić Baranów Sandomierski. W miejscowości tej znajduje się późnorenesansowy zamek zwany "małym Wawelem", zbudowany przez Leszczyńskich w latach 1591-1606. Jego wnętrza reprezentują różne style i epoki architektoniczne. Wokół roztacza się park francuski z tarasami i fontannami. Miejsce warte odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest to ciekawe miejsce! Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie :)

      Usuń
  12. Obserwuje z przyjemnością jako: Kosmetyko Fanki
    "Miasto od wieków znane
    Tu gród się mieścił
    Tu Leszek czarny
    Prawo magdeburskie obwieścił
    Ostatni z Piasta rodu
    Przyczynił się do tego grodu
    O grodzie waleczny
    O grodzie warowny
    Każda grudka twej ziemi
    Jest znana między swymi
    Dziadowie gadali: oj, Boże, Boże
    Nawet ci sandomirski doktor nie pomoże
    Wielu sandomierska ziemia
    Bohaterów wychowała
    i ojczyźnie dała"
    Myślę, że wartym odwiedzenia jest moje miasto rodzinne czyli piękny Sandomierz, który został ostatnimi czasy osławiony przez "Ojca Mateusza". Okolice Sandomierza urzekają malowniczością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie :) Sandomierz wspomniany już kolejny raz, więc myślę, że warto jest się tam wybrać. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe nagrody :)
    Powodzenia wszystkim :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Konkurs super jak nie zapomnę a będę korzystać z komputera to wezmę udział (oczywiście obserwuje) teraz korzystam z tel a w pracy ciężko coś "ładnie" napisać :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Souris.
    Jakie miasto w Polsce warto odwiedzić? Moim zdaniem odpowiedź jest oczywista: Zakopane. Mimo zatłoczonego centrum miasta można znaleźć tam wiele urokliwych i spokojnych zakątków w których można odpocząć i podziwiać góry - i patrząc na nie "z dołu" i "z góry", zdobywając kolejne wierzchołki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie wybieram się tam :) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Uwielbiam produkty Balea! jestem ich fanką ;)Muszę wziąć udział w konkursie! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział :)
    Obserwuje jako: Martyna Dodziks
    Według mnie warto zwiedzić Przemyśl, ponieważ jako owe miasto może pochwalić się swoją długą historią oraz wielokulturową tradycją:) Warto przejść się uliczkami Fredry! W Przemyślu, zwłaszcza teraz zimową porą można odwiedzić wyciąg narciarski! Świetny pomysł na zimowy wypad :) Z Kopca Tatarskiego można podziwiać panoramę Przemyśla.
    To miasto ma w sobie wiele uroku, uwielbiam tam przyjeżdżać. Myślę, że każdego coś tam urzeknie, zwłaszcza, że Przemyśl, może pochwalić się dłuuuugą listą bardzo ciekawych zabytków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią odwiedzę to miasto :) Pozdrawiam.

      Usuń
  18. ps. zapraszam do mnie też na konkurs kochana :*****

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.
    Polecam moje ostatnie odkrycie, czyli piękny i malowniczy Toruń. Już dla samych widoków warto się wybrać, ale poza nimi miasto ma do zaoferowania wiele atrakcji turystycznych m.in. Muzeum Żywego Piernika. Swoją wycieczkę do Torunia opisałam na blogu, zapraszam do czytani i oglądania: http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/2016/08/cudze-chwalicie-swego-nie-znacie-torun.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie byłam w Toruniu, ale na pewno tam pojadę! Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuję za wiadomość, mail wysłany. Bardzo się cieszę z wygranej :-)

      Usuń
    3. Prześlę paczkę w styczniu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Zgłaszam się! Jeśli chodzi o miejsce - na pewno jest to moje rodzinne miasto Krosno, zwane małym Krakowem :) Piękny rynek, teraz tak cudownie świątecznie oświetlony - powinien zobaczyć każdy! Buziaki ;* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że kiedyś odwiedzę to miasto. Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Gubin! Najlepsze imprezy i najlepsi ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  22. ¡Hey! Your blog is cool, now i am following you, i hope you have time to visit mine, and follow me back (-:

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością wezmę udział w konkursie :)
    bloga obserwuję jako Ewelina Bauer :)
    A przechodząc do meritum- jeśli mam szczerze polecić jakiekolwiek miejsce, to z całą pewnością będzie to Rzeszów. I to nie tylko dlatego, że jest tu skoncentrowane moje życie (nie jestem aż taką samochwałą! :D )
    Mimo, iż nie jest dużym miastem jak Warszawa, Kraków czy Wrocław, to na prawdę tętni życiem! :) Każdy, kto tu przyjeżdża jest zachwycony estetyką tego miejsca. Tak na prawdę nie ma tu brudnych, odrapanych zaułków. Wszystko urządzone jest z pomysłem, a teraz w okresie zimowo- świątecznym ulice są pięknie udekorowane- sceneria na prawdę jak z bajki. Poza tym, mamy pierwszą i jak dotychczas jedyną w Europie kładkę dla pieszych (taka innowacja- u nas nawet piesi mają swoje rondo! :D ) oraz najbardziej fotogeniczną kawiarnię- Kawę Rzeszowską.
    Dodatkowo można tu zobaczyć fontannę multimedialną oraz przejść się bulwarami nad Wisłokiem.
    Długo mogłabym opowiadać o atrakcjach, jakie można tu zobaczyć- ale najlepiej przyjechać i zobaczyć wszystko na własne oczy! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się kiedyś tam wybrać :)

      Usuń
    2. zapraszam Cię serdecznie :) na pewno się nie rozczarujesz :)

      Usuń
  24. Biorę udział i obserwuję jako Sajjida Blog.
    Myślę, że warto odwiedzić Warmię i Mazury. Ja polecam bardzo (!) spokojną mieścinę - Kretowiny. Jeżeli chce ktoś się odciąć od miasta i tłumów jest to idealnie miejsce. Jezioro jest śliczne. Można popływać po nim na rowerkach wodnych lub kajakiem. Wieczorami oglądać zachód słońca. Jest tam też malutka plaża, spokojnie można się poopalać. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tobie, Twoim bliskim i wszystkim czytelnikom bloga na nadchodzący zimowy czas życzę wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny konkurs :) muszę pomyśleć nad odpowiedzią i się zgłosić bo kosmetyki Balea marzą mi się od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście biorę udział, bo kocham Baleę ;D
    Obserwuję jako Paula Suchocka
    A co warto odwiedzić w Polsce ? Powiem szczerze że będę może mało kreatywną, ale polecę to co ja kocham i miejsce w którym się wymieniłam ! ;) Mianowicie polecam Gołdap ;) W lato zachwycą liczne jeziora, lasy, a zimą Piękna Góra, na której możemy śmigać na nartach czy snowbordzie ;) Mnie moja Gołdap zachwyca w każdej porze roku ;) Zapraszam do mojego rodzinnego miasta :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako Milaczek2511 :D
    Miejsce, które mogę Ci polecić, ale pewnie, które już znasz to Bukowina Tatrzańska. Mam do niego duży sentyment, każda moja zielona szkoła za młodu była właśnie tam :) To wyjątkowa miejscowość, gdyż każdy znajdzie tam coś dla siebie. Dla fanów przyrody: góry, piękne widoki, lasy oraz różnorodność fauny i flory m.in. te objęte ochroną jak szarotka, krokus, obuwik pospolity, lilia złotogłów, litwor, goryczka, dębik ośmiopłatkowy, kozłowiec, dziewięćsił bezłodygowy i wiele innych.
    Wśród zwierząt spotkać można kozice, niedźwiedzia brunatnego, świstaki, rysie, wilki, lisy, kuny czy łasice.
    Dla fanów sportu czekaja wyciagi, wszelkie sporty zimowe, wędrówki oraz spływy. Po nich można się zrelaksować w aquaparku bukovina w wodach termalnych. Wielbicieli sztuki i architektury zachwycą stare domki w górskim stylu, zdobienia, ornamenty czy też tradycyjne stroje. Zauroczyć też może górska gościnność, kultura, obyczaje i oczywiście regionalna kuchnia.
    Jak widać Bukowina Tatrzańska oferuje różnorodne atrakcje, każdy kto raz tam pojedzie, będzie chciał wrócić :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako Milaczek2511 :D
    Miejsce, które mogę Ci polecić, ale pewnie, które już znasz to Bukowina Tatrzańska. Mam do niego duży sentyment, każda moja zielona szkoła za młodu była właśnie tam :) To wyjątkowa miejscowość, gdyż każdy znajdzie tam coś dla siebie. Dla fanów przyrody: góry, piękne widoki, lasy oraz różnorodność fauny i flory m.in. te objęte ochroną jak szarotka, krokus, obuwik pospolity, lilia złotogłów, litwor, goryczka, dębik ośmiopłatkowy, kozłowiec, dziewięćsił bezłodygowy i wiele innych.
    Wśród zwierząt spotkać można kozice, niedźwiedzia brunatnego, świstaki, rysie, wilki, lisy, kuny czy łasice.
    Dla fanów sportu czekaja wyciagi, wszelkie sporty zimowe, wędrówki oraz spływy. Po nich można się zrelaksować w aquaparku bukovina w wodach termalnych. Wielbicieli sztuki i architektury zachwycą stare domki w górskim stylu, zdobienia, ornamenty czy też tradycyjne stroje. Zauroczyć też może górska gościnność, kultura, obyczaje i oczywiście regionalna kuchnia.
    Jak widać Bukowina Tatrzańska oferuje różnorodne atrakcje, każdy kto raz tam pojedzie, będzie chciał wrócić :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń